Συμμετοχή και Διάκριση των σχολείων Γυμνάσιο Αρχαγγέλου και ΟΛΥΜΠΙΟΝ Γυμνάσιο-Λύκειο, σε συνεργασία με την Μονάδα Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη, στο ScyENCE Fair 2025

Τα σχολεία ΟΛΥΜΠΙΟΝ Γυμνάσιο-Λύκειο και Γυμνάσιο Αρχαγγέλου, σε συνεργασία με τη Μονάδα Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη, συμμετείχαν με επιτυχία στο Scyence Fair 2025, παρουσιάζοντας το πρότζεκτ: «Φυσική Απάντηση στη Χημική Πρόκληση: Η Δύναμη της Φύσης στην Υγεία».
Συγκεκριμένα, τα σχολεία συμμετείχαν τόσο στο Science School Competition, που διοργανώθηκε στις 4 Απριλίου,
όσο και στο Interactive Science Exhibition που πραγματοποιήθηκε στις 5 Απριλίου στο Ινστιτούτο Κύπρου.Οι μαθητές/μαθήτριες της Α’ Γυμνασίου ανέδειξαν τη σημασία της επιστροφής στη φύση και τη χρήση φυσικών προϊόντων στην καθημερινότητά μας. Με οδηγό το πάθος για την επιστήμη και την αειφορία, μελέτησαν τις θεραπευτικές ιδιότητες διαφόρων βοτάνων και παρουσίασαν εναλλακτικές φυσικές θεραπείες για την προαγωγή της υγείας.
Στο πλαίσιο του πρότζεκτ, οι μαθητές/μαθήτριες δημιούργησαν χειροποίητα σαπούνια, εμπλουτισμένα με εκχυλίσματα βοτάνων, αποξηραμένα βότανα και φυσικά χρώματα, αξιοποιώντας τη γνώση της παραδοσιακής βοτανοθεραπείας με επιστημονική τεκμηρίωση.
Το κοινό του Scyence Fair είχε την ευκαιρία να γνωρίσει από κοντά τα προϊόντα των παιδιών, να ενημερωθεί για τα οφέλη των φυσικών θεραπειών και να εμπνευστεί από τις δημιουργικές τους προτάσεις για μια πιο υγιή και αειφόρο καθημερινότητα.
Η συμμετοχή αυτή ενίσχυσε τη φιλοσοφία της βιωματικής μάθησης και της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης, αναδεικνύοντας τη σημασία της επιστημονικής έρευνας σε πραγματικά θέματα που αφορούν την υγεία και το περιβάλλον.
Η ομάδα διακρίθηκε το Σάββατο 5 Απριλίου, δεύτερη μέρα του φεστιβάλ, λαμβάνοντας βραβείο, ως αναγνώριση της προσπάθειάς τους, αλλά και για την ενίσχυση της μελλοντικής τους πορείας στον τομέα των επιστημών.
Θερμά συγχαρητήρια στους/στις μαθητές/μαθήτριες και στις/στους εκπαιδευτικούς για τη δημιουργικότητα, την αφοσίωση και τη σημαντική αυτή διάκριση.