• Οικοσελίδα
  • Δράσεις
  • Εκδηλώσεις
  • Δράσεις
  • Εκδηλώσεις 2018-2019
  • Συμμετοχή της Μονάδας για την Εκπαίδευση το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου στην Εκστρατεία Διαφώτισης για τους Στόχους της Αειφόρου Ανάπτυξης  2030, 1-2 Ιουλίου 2019

Συμμετοχή της Μονάδας για την Εκπαίδευση το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου στην Εκστρατεία Διαφώτισης για τους Στόχους της Αειφόρου Ανάπτυξης  2030, 1-2 Ιουλίου 2019

Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η εκστρατεία «Καλοκαίρι 2019 – Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης» (SDG’s Summer 2019 festival campaign) που διοργάνωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σε συνεργασία με τη Γενική Διεύθυνση Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Συντονισμού και Ανάπτυξης Κύπρου και το Δήμο Λευκωσίας, την 1-2 Ιουλίου 2019, στο πλαίσιο του φεστιβάλ Λευκωσίας Νύκτες Καλοκαιριού 2019.

Στόχος της εκστρατείας αποτέλεσε η γνωριμία και η ευαισθητοποίηση του κοινού στους στόχους της παγκόσμιας ατζέντας 2030 των στόχων της Βιώσιμης (Αειφόρου) Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών. Η συγκεκριμένη εκστρατεία στηρίχθηκε στην αλληλεπίδραση του κοινού με το «διαδραστικό τοίχο», ο οποίος ετοιμάσθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, επιδιώκοντας να ενθαρρύνει τα άτομα να Σκεφτούν, να Αισθανθούν και να Δράσουν (Think, Feel & Do) σε σχέση με τους στόχους της Αειφορίας.


Το κοινό συμμετέχοντας σε διάφορες σύντομες δραστηριότητες, οι οποίες υλοποιήθηκαν διαδοχικά, στο διαδραστικό τοίχο (γνωριμία με τους στόχους, στόχους που θεωρούν πιο σημαντικούς για τον τόπο μας, τι μπορούμε ως ευρωπαίοι πολίτες να κάνουμε για τους στόχους), είχε την ευκαιρία να γνωρίσει την Ατζέντα 2030 και να ενημερωθεί αναφορικά με τα μέτρα που η Ευρώπη εφαρμόζει για την υλοποίηση των στόχων. Παράλληλα, μέσω των συγκεκριμένων δραστηριοτήτων, δόθηκε η δυνατότητα στο κοινό, να αντιληφθεί το δικό του ρόλο και ευθύνη για την υλοποίησή τους. Το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού συμμετείχε εθελοντικά στην εκστρατεία με την Μονάδα Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη, του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, έχοντας την ευθύνη της διεξαγωγής των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων στο χώρο.