Σεμινάριο-Δειγματικό Μάθημα, στο Δημοτικό Σχολείο Δασούπολης (ΚΒ’), για την εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος της ΠΕ/ΕΑΑ σε Δίκτυο Διευθυντών Επαρχίας Λευκωσίας, 1η Μαρτίου 2018

Το μάθημα στηρίχθηκε σε στόχους της ΑΠΕΠ του σχολείου, το οποίο εξετάζει το πρόβλημα της Λειψυδρίας στην Κύπρο. Το μάθημα ήταν βιωματικό και αναπτύχθηκε σε 5 σταθμούς μέσα από τους οποίους εξετάσθηκε το θέμα σε τοπικό, περιφερειακό και παγκόσμιο επίπεδο, μέσα από συγκεκριμένα σενάρια μάθησης, τα οποία οι μαθητές/τριες επεξεργάσθηκαν σε κάθε σταθμό. Η διάρκεια του μαθήματος ήταν 1 ογδοντάλεπτο.
Με την ολοκλήρωσή του ακολούθησε συζήτηση με τους Διευθυντές/τριες αναφορικά με την εφαρμογή του μαθήματος, συζητήθηκαν θέματα σχετικά με την εφαρμογή των δεικτών επιτυχίας και επάρκειας, όπως επίσης και η σημασία του σχεδιασμού της ΑΠΕΠ. Το δειγματικό μάθημα, έγινε στο Δίκτυο Διευθυντών της ΕΔΕ κ. Αναστασίας Ζαμπακίδου. Θερμές ευχαριστίες απευθύνονται στη Διευθύντρια του σχολείου κα. Δόξα Πρωτοπαπά η οποία φιλοξένησε τη συνάντηση και διευκόλυνε με τον καλύτερο τρόπο τη διεξαγωγή του και στην κα. Αλεξία Ιερείδου, η οποία αποδέχτηκε πρόθυμα να διεξαχθεί το μάθημα στην τάξη της. Ευχαριστίες απευθύνονται στην κ. Αναστασία Ζαμπακίδου, της οποίας η διεξαγωγή του μαθήματος ήταν ιδέα και πρωτοβουλία. Τέλος η Μονάδα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη, η οποία σχεδίασε και εφάρμοσε το δειγματικό και το σεμινάριο, ευχαριστεί όλους τους Διευθυντές και τους εκπαιδευτικούς των σχολείων που συμμετείχαν και με τις παρεμβάσεις τους συνέβαλαν σημαντικά στη επίλυση αποριών και στη διασαφήνιση ζητημάτων που αφορούν την εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος της ΠΕ/ΕΑΑ. Πιο κάτω παρουσιάζεται όλο το υλικό του μαθήματος, ως ένα καλό παράδειγμα πρακτικής, στην εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος της ΠΕ/ΕΑΑ.