Εκδηλώσεις 2017-2018

Τα παιδιά παίρνουν το λόγο και συζητούν στη Βουλή για τις κλιματικές αλλαγές, 21 Μαρτίου 2018

Μια αλλιώτικη συνεδρία διεξήχθη στις 21.3.2018 στην Επιτροπή Περιβάλλοντος με θέμα τις κλιματικές αλλαγές. Οι μαθητές/τριες των Ε’ και Στ’ τάξεων των δημοτικών σχολείων του Αγίου Σπυρίδωνα, Αποστόλου Βαρνάβα, Ελένειου, Α΄ Γερίου, Α’ Παλλουριώτισσας (Κ.Β), Β’ Παλλουριώτισσας (Κ.Β), Α’ Λατσιών (Κ.Β) και Β’ Λατσιών, πήραν το λόγο και εξέθεσαν τους προβληματισμούς τους, διατύπωσαν τις σκέψεις τους και έθεσαν τα ερωτήματά τους στους Βουλευτές, και την Επίτροπο Περιβάλλοντος κ. Ιωάννα Παναγιώτου.

Τη συζήτηση συντόνισε ο Πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος Βουλευτής κ. Αδάμος Αδάμου και σε αυτήν παρέστησαν και τοποθετήθηκαν οι Υπουργοί Παιδείας και Πολιτισμού κ. Κώστας Χαμπιαούρης και Γεωργίας Αγροτικής Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος κ. Κώστας Καδής. Η συζήτηση διοργανώθηκε από την Επιτροπή Περιβάλλοντος της Βουλής των Αντιπροσώπων, το Γραφείο της Επιτρόπου Περιβάλλοντος και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.

Διαβάστε Περισσότερα

Περιβαλλοντικό Εκπαιδευτικό Πανήγυρι για την Παγκόσμια Μέρα Υγροτόπων - ΚΠΕ Αθαλάσσας

Με αφορμή την παγκόσμια μέρα υγρότοπων πραγματοποιήθηκε στις 2 Φεβρουαρίου 2018 στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Αθαλάσσας περιβαλλοντικό εκπαιδευτικό πανηγύρι, με στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών του τόπου μας σε θέματα σχετικά με τους υγρότοπους. Η εκδήλωση διοργανώθηκε από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο με τη συνεργασία του Οργανισμού Terra Cypria, του Πτηνολογικού Συνδέσμου, του Τμήματος Περιβάλλοντος και του Τμήματος Δασών.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν 270 παιδιά της Στ’ τάξης όλων των δημοτικών σχολείων της Αγλαντζιάς, τα οποία είχαν την ευκαιρία μέσα από οργανωμένους εκπαιδευτικούς σταθμούς, να γνωρίσουν κατά τρόπο διαδραστικό, παιγνιώδη, δημιουργικό και πειραματικό διάφορες πτυχές που άπτονται της προστασίας και της διατήρησης των υγρότοπων του τόπου μας, όπως επίσης και να ενημερωθούν για τις αιτίες υποβάθμισης των υγρότοπων, αλλά και την αξία τους όχι μόνο από περιβαλλοντικής, αλλά και από κοινωνικής, οικονομικής και πολιτιστικής σκοπιάς.

Διαβάστε Περισσότερα