• Οικοσελίδα
  • Δράσεις
  • Εκδηλώσεις
  • Ευρωπαϊκό Έργο ESMTT – “Effective School Management in the Twin Transition – Evolution of Teachers Working Time due to the Green and Digital Transitions – Education Employers Capacity Building Project”

Ευρωπαϊκό Έργο ESMTT – “Effective School Management in the Twin Transition – Evolution of Teachers Working Time due to the Green and Digital Transitions – Education Employers Capacity Building Project”

Η Μονάδα Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφόρο Ανάπτυξη του ΥΠΑΝ συμμετείχε στην 3η εκπαιδευτική συνάντηση Peer Learning Activity του ευρωπαϊκού έργου «Effective School Management in the Twin Transition – Evolution of Teachers Working Time due to the Green and Digital Transitions – Education Employers Capacity Building Project» (ESMTT).

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στη Λιουμπλιάνα της Σλοβενίας το διήμερο 8-9 Απριλίου 2024 και διοργανώθηκε από τον ευρωπαϊκό οργανισμό European Federation of Education Employers (EFEE) ο οποίος είναι και ο συντονιστής του έργου, σε συνεργασία με το σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Λιουμπλιάνας Gimnazija Bezigrad.

Τριάντα συμμετέχοντες και συμμετέχουσες από περισσότερες από οκτώ χώρες της Ευρώπης συναντήθηκαν για να παρουσιάσουν πολιτικές, πρακτικές, μεθόδους, εκπαιδευτικά προγράμματα, καθώς και να ανταλλάξουν απόψεις, ανησυχίες και προτάσεις σε σχέση με το θέμα της διαχείρισης του χρόνου εργασίας των εκπαιδευτικών εξαιτίας της διττής (ψηφιακής και πράσινης) μετάβασης.

Όσες και όσοι συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό διήμερο, είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν ομιλίες και συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης από εκπαιδευτικούς, εκπροσώπους εκπαιδευτικών οργανώσεων και εμπειρογνώμονες των Υπουργείων Παιδείας της Σλοβενίας και της Ουκρανίας και του ευρωπαϊκού οργανισμού European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Επιπρόσθετα, επισκέφθηκαν τους χώρους του σχολείου Gimnazija Bezigrad και είχαν τη δυνατότητα να ανταλλάξουν απόψεις με τη διεύθυνση, το εκπαιδευτικό προσωπικό, τις μαθήτριες και τους μαθητές του σχολείου.

Επόμενος στόχος του ευρωπαϊκού έργου ESMTT είναι η ανάπτυξη προτάσεων πολιτικής σε θέματα διαχείρισης του εργασιακού χρόνου των εκπαιδευτικών, ο οποίος επηρεάστηκε εξαιτίας της διττής μετάβασης, καθώς και η παρουσίασή τους στο τελικό συνέδριο του έργου που θα διεξαχθεί το Νοέμβριο του 2024 στις Βρυξέλλες.